Pagina's

21 september 2016

G-STYLE BOEK KOMT UIT



Nog een paar dagen en dan is het zover en komt mijn boek uit.


Om precies te zijn aanstaande vrijdag 23 september.

En dan heb ik niet eens de tijd om het zaterdag van de
uitgeefster in ontvangst te nemen.

Ik doe namelijk mee aan de Tocht om de Noord
dit weekend en dat was al eerder gepland dan
 dat ik wist dat ik een boek zou maken.

Maar maandag 26 september komt de uitgeefster
hier heen met een stapel boeken.

 Erwin en ik zijn die week beide jarig... hebben we gelijk 
een leuke verrassing in het vooruitzicht.

Want ook al kennen we het boek al door en door, het is
 toch spannend hoe het er op papier uit ziet.








Hierboven zien jullie de voor- en achterkant van het boek.

De foto's geven goed de inhoud van het boek weer,
 een mix van stoer, brocant en industrieel.
Met naast de sobere tinten af en toe 
een tikkeltje groen ...

Nieuwsgierig geworden ?

Je kunt het boek bestellen / You can order this book via: 



Mocht je in de buurt wonen dan kun je het boek 
ook bij mij ophalen ... gezellig !

Dan wel via de site van Liefde voor Brocante betalen.
Op het bestelformulier vermelden dat je 
het boek bij mij gaat ophalen.
( scheelt verzendkosten)

Hartelijke groet van Gea


PS;  ik zou het heel fijn vinden als jullie 
mijn bericht willen delen.

 (Misschien via je blog, facebook of instagram ..
Ik blog alleen maar dus heb geen idee via 
welke kanalen dit nog meer kan )
Alvast heel erg bedankt !


8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Inderdaad heel erg spannend en ook ontzettend gaaf...wie had dat een paar jaar geleden gedacht! Wel jammer dat je zelf tot na het weekend moet wachten. Maar dan is het voor jullie beiden wel een mooi verjaardagscadeau! Het is hoe dan ook een bekroning van alles wat jullie hebben gedaan om er samen een stoer (t)huis van te maken! Ik hoop dat het boek een groot succes wordt!

Liefs, Ingrid

Geartsje zei

Ik ben ook heel nieuwsgierig naar jou boek Gea. Het lijkt me zo mooi! Ik ga ze ook verkopen in mijn winkel en webwinkel. Ik hoop ook dat het een groot succes wordt!
Lieve groetjes, Geartsje

Gea Loosman zei

Ik heb het boek besteld en zit bij de brievenbus te wachten!
Wat fijn dat het eindelijk zo ver is!
Alvast een hele fijne verjaardag en veel plezier dit weekend.
Groetjes Gea

It's me zei

Spannend hoor Gea........ben heel benieuwd grietjes Ria x

Karin Brocaatje zei

Gefeliciteerd Gea,
tis je gegund ,spannend dus

groetjes Karin

inge van der sanden zei

Spannend hoor...ik zag vorige week in de boekhandel ook al een foto van je op een tijdschrift.

Fijne Zondag,
Inge...my choice

Jolanda zei

Wat ontzettend leuk, ik hoop dat het een groot succes wordt!

Lynda Hovens zei

Gea, zou je me willen mailen? lyndahovens@home.nl
wie weet kan ik wat voor je betekenen ;)

groet
lynda