Pagina's

2 oktober 2016

DE VOORTUIN IS AF



Zoals beloofd in de vorige post laat ik de voortuin weer even zien.
In het voorjaar begonnen met alles eruit halen en het plaatsen
 van de mega grote betonnen voederbakken.

Langs het pad is maagdenpalm gepoot, dit is de
vinca minor en dan met witte bloemen.
Het is de bedoeling dat deze zowel over het grind als
 ook iets over het pad gaat groeien zodat 
de strakke lijnen wat verzachten.







De lampenpoetsersgras is inmiddels al behoorlijk gegroeid,
het is de Little Bunny die zo'n 40 cm hoog wordt.

Ik vindt dat gras altijd zo lekker nonchalant ogen en daardoor
een leuke tegenhanger voor de strakke bakken.








Aan weerszijden van de tuin zijn hekjes geplaatst waarop we 
hedera laten groeien, net als naast het raam.

Het is de bedoeling dat de uitlopers ook wat over het grijze 
split gaan zodat het ook daar niet al te strak en netjes lijkt.








Voor de bakken is het buxushaagje ook al flink vol geworden, 
deze onderbreekt de hoogte van de bakken.






Het gras heeft mooie pluimen die vooral als de zon erop
schijnt heel mooi oplichten.






Zo, dit was even een andere post dan het boek waarover 
ik de laatste tijd veel heb laten zien.

Toch nog even laten weten dat de verkoop goed loopt en 
daar ben ik natuurlijk heel blij om .

Een ieder bedankt die het boek heeft gekocht en die me
daarover enthousiast gemaild heeft. Altijd leuk om
te weten wie de kopers zijn en ik geef dan
ook atijd een reactie terug.

Maar ook een dank je wel voor degenen die op mijn 
blog een reactie hebben achter gelaten tav het boek.
Ook heel erg leuk om te lezen ..

Dank je wel !

Voor nu een fijne zondag verder.

Hartelijke groet Gea





10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De voortuin staat er weer strak bij, ik vind het zelf altijd wel mooi om de lijnen zichtbaar te hebben. Als er teveel groeit, gaat de snoeischaar erin. Grassen staan inderdaad mooi, ik heb ze ook in de voortuin en in deze tijd geven ze van die fraaie pluimen. Mooi ook als er in de winter sneeuw op valt.

Wat leuk om te horen dat de verkoop van het boek goed loopt. Op IG zag ik ook al een foto van iemand die het boek had gekocht.

Liefs, Ingrid

Anneke zei

Wat ziet je voortuin er geweldig uit. Zo mooi strak. Ik ben gek op de grassen. Prachtig zijn ze. Echt een mooi contrast zo. En wat fijn dat je boek goed verkocht wordt. Het ziet er ook zo mooi uit.
Liefs Anneke

It's me zei

Wat mooi je voortuin Gea.....prachtig !....en war fijn dat je boek goed loopt !.....groetjes finne week Ria x

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat leuk om de tuin nu hij wat voller is terug te zien. past goed bij jullie en bij jullie huis. Ik hou van grassen, ook wij hebben ze gebruikt maar weer anders, Dat is zo leuk van de natuur.
Fijn dat je boek als broodjes over de toonbank gaat. Zag er ook zo mooi uit,
groetjes Pauline

Lynda Hovens zei

wat heerlijk om zo de herfst in te gaan! Keurig en mooi, je grasjes zijn ook superleuk!

groet
lynda

Gst Experts Delhi zei

Amazing blog and very interesting stuff you got here!

Judith zei

Kijk, die klus is weer MOOI geklaard... Hier zijn we nog bij afdeling bestrating hihi! Een perfect visitekaartje geworden voor jullie huis!

Ger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ger zei


Mooi vormgegeven jullie voortuin,Gea.

Even de tijd geven om bakken en vlakken op te vullen en het zal steeds mooier worden.

Fijn dat er veel belangstelling is en liefhebbers zijn voor je boek.

Liefs,Ger

Gea Loosman zei

De tuin ziet er mooi uit, heerlijk met die grassen en de groene beplanting.
Ik heb je boek dinsdag gekregen maar kon hem niet direct bekijken, dat lukt pas toen laat in de avond.
Het is een prachtig boek geworden, heerlijk om steeds weer door te bladeren en weer wat nieuws te ontdekken.
Groetjes Gea